Ciprus Reptéri Transzfer

Magyaroktól Magyaroknak

Reptéri érkezésén várjuk
Légkondicionált minibusz
Nagycsoportoknak is
Korlátlan csomagszállítás
Ingyenes gyerekülés
Információk
Kedvező árak
Hivatalos szolgáltatás

ÁRAK ÉS ÚTMUTATÓ

Árkalkulációhoz és foglalási útmutatáshoz kérjük válasszon az alábbi lehetőségek közül!

*Gyermekek számára igény szerint csecsemőülést, gyerekülést vagy ülésmagasítót biztosítunk, felár nélkül!

SZOLGÁLTATÁSAINK

LCA(A)

Larnaka Reptéri Transzfer

Ayia Napára és Protaraszra

  A budapesti és debreceni Wizz Air járatokhoz

  Limitált helyek!

  Az aktuális ár az utazási adatok megadása után megjelenik!

LCA(B)

Larnaka Reptéri Transzfer

  Bármely járathoz

  Bármely célállomásra (Észak Ciprusra is)

PFO(C)

Pafosz Reptéri Transzfer

Ayia Napára és Protaraszra

  A Ryanair Budapest-Pafosz-Budapest és bármely más járathoz

  Pafosz város irányába nem elérhető!

(D)

Nem Reptéri Transzfer

  Larnaka, Ayia Napa és Protaras kiindulási vagy érkezési hellyel

  Bármely célállomásra (Észak Ciprusra is)

  Repteret nem érint

UTASAINK RÓLUNK

GYAKORI KÉRDÉSEK

Már megvan a repjegyem, de még nem döntöttem a szállást illetően. Így is tudok transzfert foglalni?

Amennyiben biztos benne, hogy szálláshelye Ayia Napán vagy Protarason lesz, transzferjét lefoglalhatja weboldalunkon (Érkezési célnak írja be a várost), majd a szállás nevét/címét annak lefoglalása után emailben vagy telefonon utólag megadhatja.

Szálláshelyet cseréltem, mi a teendő?

Adja meg új szálláshelye nevét/címét az alul található elérhetőségek egyikén keresztül, vagy kérje virtuális asszisztensünk segítségét (zöld gomb jobb alsó sarok, majd válassza a Foglalás Módosítását).

Utazásom napja, vagy az utasok száma megváltozott. Mi a teendő?

A Foglalásaim menüpont alatt a Foglalás Módosítása gombbal újrafoglalhatja transzferjét. Amennyiben ez az opció nem elérhető, vagy már nincs elég szabad hely az új időpontra, úgy lépjen velünk kapcsolatba az alul található elérhetőségek egyikén, és mi megpróbálunk megoldást találni Önnek.

Hogyan tudok fizetni?

Fizethet készpénzzel, bankkártyával, Apple Pay-jel vagy Google Pay-jel. A fizetés a járműben történik, nem kell előre fizetni.

Késve indul a gépem Mo.-ról. Mi a teendő?

Kérjük tájékoztasson minket a legfrissebb információkkal a járat késését illetően. Járatkésés esetén minden utast megvárunk.

A Wizz Air megváltoztatta a járatot. Mi a teendő?

Ha a járat ugyanazon a napon indul, csak más időpontban, mi automatikusan igazodunk a változtatáshoz, Önnek nincs további teendője. Abban az esetben, ha repülőútját másik napra tette át a légitársaság, vagy Ön másik napot választott, úgy kérjük a Foglalásaim menüpont alatt módosítsa vagy törölje transzferjét.

Törölni szeretném a foglalásomat. Mi a teendő?

Foglalását törölheti a Foglalásaim menüpont alatt.

Nem érkezett SMS a szállodai felvétel időpontjáról. Mi a teendő?

A szállodai felvétel pontos időpontját az utazást megelőző este 6 óráig küldjük ki minden utasnak. Ha nem kapta meg az SMS-t, 6 óra után lépjen velünk kapcsolatba az alul található elérhetőségek egyikén.

Milyen hosszú a menetidő Larnaka reptér és Ayia Napa/Protaras között?

A menetidő szállásának helyétől függően, Larnaka reptér és Ayia Napa között kb. 30 perc, Larnaka reptér és Protaras között kb. 45 perc.

KAPCSOLAT

Ügyintézés H-V 7-20 óra között
Virtuális asszisztensünk a nap 24 órájában elérhető

LARABUS Chatbot

close
send